Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 26 september 2012

Celebrate the Season

De basis van deze kaart is crème-kleurig Cardstock. Alle gebruikte materialen zijn van Marianne Design. Designpapier; Eline's Warm Winter Wishes (PB 7039). Craftable; Dennenboom (CR 1230). Creatables; Dennentak (LR 0181), Kerststerren (LR 0123), Bloemen (LR 0142). Knipvel; Eline's Christmas Owls 1 (AK 0055). De Tekststempel is van Penny Black en is op een Nestabillity gestempeld. Verder zit er nog een wit lintje en brads op de kaart ter afwerking van het geheel. Met deze kaart wil ik aan de volgende challenges meedoen:
- Hobby Nu: Challenge # 17 Thema Dieren
- Ge-We Hobby: Challenge # 7 Maak een Kerstkaart
- De Creatieve Zebra: Challenge # 30 Alles Mag


Groetjes, Nellie
 

9 opmerkingen:

  1. Je hebt er een serie van gemaakt! ik dacht dit heb ik toch al gezien, maar toen ik naar beneden scrolde zag ik toch weer een andere leuke uitvoering.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt met de uiltjes,Nellie. Had zeker de tijd??? Succes met al de challenges.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die uiltjes zijn echt schattig, je hebt super leuke kaartjes gemaakt en succes met de challenges waar je aan mee gaat doen !!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, deze vind ik nóg leuker dan de vorige 2 kaarten en die waren al prachtig! Erg mooie versiering/aankleding van de kaart; knap gedaan!
    Succes met de challenges!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Nellie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart zeg!
    Bedankt voor het meedoen met onze Ge-We Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt,
    deze kaart is het zeker waard ☺

    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart heb je gemaakt Nellie, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Ge-We.

    Groetjes Thea
    DT Challenge blog Ge-We.

    BeantwoordenVerwijderen