Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 12 augustus 2015

Hoera

Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin van mijn dochter die bevallen is van een meisje. De basis van deze kaart bestaat uit roze Cardstock. Het borduurpatroon heb ik uit het blad HobbyJournaal 120 gehaald en is van Monique Engelen en Eveline Eijkelhardt. Het borduurgaren is van Joy!Crafts; Chrissie. De gebruikte kleuren zijn: Roze gemêleerd 9, Geel gemêleerd 7 en Bruin Gemêleerd 24. Het 3D-plaatje komt van een knipvel van Yvonne Creations; Smiles, Hugs and Kisses CD 10461 en zat bij het blad HobbyZine Plus 4. De letters zijn van Scrapworks; Alphadotz. Deze kaart wil ik mee laten doen met challenge # 22 op het blog van Ons Borduurkaartenblog. Het thema is Babykaart.


Groetjes, Nellie
 

5 opmerkingen:

  1. Zal de vriendin van je dochter wel blij zijn met dit leuke babykaartje.
    Leuk geborduurd.

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig Nellie, leuk patroon, at heb je weer mooi geborduurd. leuk het plaatje, héél leuk gedaan.
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nellie
    Je babykaartje is heel origineel en je hebt een mooi borduurpatroontje gebruikt.
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nellie wat leuk zo het slabbetje met het mooie borduurtje. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurKaartenblog. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige borduurkaart, leuk patroon ook
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen