Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 3 augustus 2016

Vrolijk Kerstfeest

Op het blog van Kaartjes-Inspiratie staat challenge # 90 met het thema Borduren/Geen plaatjes gebruiken. De basis van mijn kaart bestaat uit bordeauxrood- en okergeel Cardstock. Het Borduurpatroon heb ik uit het blad HobbyJournaal 137 gehaald en is van Monique Engelen en Eveline Eijkelhardt. Het Borduurgaren is van Find It; Stich and Do. De gebruikte kleuren zijn: Groen BGE 23, Rood BGE 34, Oranje BGE 13, Goud BGM 01 en Zilver BGM 02. De Kerstballen zijn ingekleurd met Aquarelpotloden van Bruynzeel: Rood 431 en Oranje 428. De Tekst is gemaakt met een Die van Yvonne Creations; Traditional Christmas YCD 10056.


Groetjes, Nellie
 

4 opmerkingen:

  1. Dank je voor je deelname aan onze challenge. Leuk kerstkaartje heb je gemaakt Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart. leuk dat je mee doet aan de challenge. groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie borduurkerstkaart! Dankjewel voor je deelname aan de challenge bij kic. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nellie!

    Dank je wel voor je leuke bijdrage aan de challenge bij KIC!
    Je kan maar beter op tijd beginnen met de kerstkaarten,zo kan je er altijd wat moois van maken!

    Creatieve groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen